balandžio 07, 2013

Seminaras: Kaip padidinti įmonės pardavimus?


Bet kurios verslo organizacijos sėkmė priklauso nuo prekių ar pasalugų pardavimų apimčių. Šiuolaikinėmis verslo sąlygomis, esant didelei konkurencijai verslininkai, kurie nieško naujų būdų pristatyti savo prekių rinkai, susiduria su tendencingu pardavimų mažėjimu. Kas ilgainiui įmonę veda prie blogesnės finansinės situacijos.
Darius Radkevičius  – verslininkas, verslo konsultantas, paskaitas skaitantis ne tik Lietuvoje, bet ir Azijoje. Taip pat jis vienas pirmųjų Lietuvoje pradėjo leisti verslo knygas -www.versloknyguklubas.lt. Knygos "Dievas. Kvantinė fizika. Organizacijos struktūra. Vadovavimo stilius" bendraautoris, teigia:
"JAV buitinės chemijos rinką baigia nukariauti tinklinis marketingas. Apie kvepalų, vitaminų bei maisto papildų rinkas galima ir patylėti"
Kuo skiriasi tinklinio marketingo kompanijų pardavimai, nuo Jūsų organizacijos pardavimų?
  • motyvacijos prasme?
  • mokymų prasme?
  • darbuotojų vertinimo prasme?
  • vadyvavimo prasme?
  • vadybos prasme?
Kuri iš iš organizacijų - Jūsų ar tinklinio marketingo kompanijos yra tikroji piramidė, o kuri menama.
Kaip pritaikyti tinklinio marketingo sprogstamąjį pardavimų modelį klasikinėms organizacijoms ir ženkliai padidinti pardavimus?
Kam skirtas seminaras:
  • Įmonių vadovamas.
  • Pardavimų vadovams.
  • Personalo vadovams.
  • Pradavėjams.
Ateikite į seminarą ir sužinokite "slaptuosius pardavimų organizavimo principus"

Į seminaro kainą įskaičiuota: 8 val. seminaras, kavos pertraukėlės, pietūs
Registracija čia...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą